SOL heeeeela dagen!

Skönt att jag var ledig idag :D
Eller skönt o skönt..nu bränns å hettas det.
Har nämligen legat på stranden heeela dagen.
På ena sidan lös solen å stekte och på andra sidan var de stora tunga moln - helt förstenade! Phu

Sen har vi faktiskt några all natural womens på stranden. Kvinnan som låg relativt nära, för mig för nära, hade självlockigt hår på benen å finfina buskarna under armarna o hon var inte ens 45+. Trodde ändå vintern var över ;s

När jag vaknade imorse lite före kl9, var det +22,5 i skuggan å nu när jag kom hem från stranden, lite före kl16, så var/är det +50 i solen. Jag trivs!!
Hoppas bara det håller i sig några dagar till, så jag får vila
min hud för sen ge mig ut igen.
Mitt nuvarande å kommande...Smörja smörja smörja me hth!
Har,såvitt ja minns, för första gången brännt stjärt/lår. De känns.Illa!






Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt :) jorå, det går.

2009-06-24 @ 17:37:18
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0