Trött å irro!

Vaknade inatt kl01.24 av att sängen vibrera till. Jag var klarvaken :-o

Det vrålade.
Det skreks.
Det dåna.
Det kutades.
Det small i dörrar och trappräcke.
Det skrattades.
Det festades.
DE VÄCKTE MIG!!!! Jag hatar studenters förargelseväckande beteende!!

Efter en psykiskt tung arb.vecka behöver man sova. Gissa om jag var trött imorse.
Kl01.33 ringde jag Securitas efter ja konstaterat att de var grannen nedanför mig som hade oljudet.
Sec. kom nån gång just före 02,ett tag efter de lugnat sig.
Kort efter det somna jag till min öronbedövande frysbox. Tack!

- Köp mig en villa -


Kommentarer
Postat av: Natalie

Så lite så! :) Btw, jobbigt med massa fest :( dom kunde ju ha dragit vidare på krogen i alla fall...

2009-06-12 @ 23:17:41
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du har en super bra helg :)

2009-06-12 @ 23:47:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0