I onödan..

..har ja suttit och blitt negativ gång på gång för att jag inte kunnat ändrat i min blogg som ja velat!
Och så pratade jag med mitt Lapptroll å TADAA, så föll poletten ned.
Nu gick det enkelt, smidigt och snabbt utan att hon sagt nåt som kunde hjälpa!!!

Jag är bara för söt!

För övrigt har inte vi setts på typ över 1år :'(
Ärligt, så minns varken ja eller Elin :s
Fast de känns inte så. Utan mer som om de vore nån dag sen.
Och..hon blir mamma om mindre än 60 dagar!!!
Weird love




I'm Se$$aN säger:

men du..när sågs vi senast?

I'm Se$$aN säger:

de var när du var till mig va i förra lgh?

Lapptrollet säger:

mjo...det var nog då...förra hösten

I'm Se$$aN säger:

tid är de värre me men jag vill ALLTID träffa dig

Lapptrollet säger:

alltså det är ju pinsamt länge sen

I'm Se$$aN säger:

så mer än 1år??

Lapptrollet säger:

samma här

I'm Se$$aN säger:

Lapptrollet säger:

jepp

I'm Se$$aN säger:

SHIT

I'm Se$$aN säger:

oj

Lapptrollet säger:

eller näe...köpte vi julklappar åt varann förra året?

I'm Se$$aN säger:

men om vi skulle ästta nån ungefräligt tid?

I'm Se$$aN säger:

typ 1år 4mån?

I'm Se$$aN säger:

ja har din present från förra året å din julklapp oxå

Lapptrollet säger:

jag har ju din julklapp från i år...men ingen från förra året..så alltså borde vi ju ha setts efter jul

Lapptrollet säger:

förra året alltså

I'm Se$$aN säger:

i år som i 2009

I'm Se$$aN säger:

hahah

Lapptrollet säger:

i år som 2008

I'm Se$$aN säger:

jag har present -08 å juklalpp-08

Lapptrollet säger:

men jag kan inte minnas att vi träffats nånting..efter jul 07

Lapptrollet säger:

shit, vad länge det kändes med 97

Lapptrollet säger:

07

I'm Se$$aN säger:

alltså,jag bodde i förra lgh när du sov över å vi åkte me några av mina fd kollegor

Lapptrollet säger:

mm

I'm Se$$aN säger:

de är de enda ja kommer ihåg

I'm Se$$aN säger:

får som för mig att de inte var snö ute å man hade lite tunnare jackor

Lapptrollet säger:

men näe, när vi åkte med dom så hade jag inte sovit över

I'm Se$$aN säger:

ah ok se va ja blandar ihop

Lapptrollet säger:

men när var det då?

I'm Se$$aN säger:

nä de var då du sov över vi hade tunnare jackor

I'm Se$$aN säger:

då måste de här varit när du bara var över dagen mot vårkanten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0