Man gör det bästa!

Jag har en liten mysig 1a vilket innebär låg hyra.
Jag har tyvärr en liten kokvrå vilket innebär lite utrymme för att
kunna vidga mina vyer i matkonst samt lagring av mat.
Men jag lagar dock mat som om jag skulle göda 3-4pers men ingen disk :-o

Sammanfattning:
Ekonomisk, begränsad storkokerska!

Dagens middag blev ugnstekt lax med dill, home-made vitlöksdressing och bönsallad med fetaost :D
Men hur kul är det att äta själv??

Jag saknar sällskap.
Jag saknar större utrymmen och jag saknar att kunna smakprova när någon annan lagar mat ;)
Jag saknar badkar, enskilda rum, trädgård och ett stort kylskåp för att kunna handla massa matvaror till, så att jag kan välja å vraka vad jag vill ha i det utan att vara rädd för att storkoket jag lagar inte ska rymmas!

Man gör det bästa av det man har å den dagen jag får allt jag vill ha,
då kommer ja hålla fast vid det 4 life!
Jag är kräsen och ..will choose wisely!


- Bon Appetite -

   

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där sågju ruggigt gott ut jue!! :)

2009-03-13 @ 18:43:26
Postat av: mor

GU SÅ GOTT !

2009-03-14 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0