Smärtsam Vänskap!

Som sagt, helgen som gick blev ju jag lite väl överförfriskad ;-o
Pratade med Frida lite över msn nyss å avslutade samtalet med:

I'm Se$$aN säger:

ja har ju dig;)

Frida säger:

jepp!

Jag försvinner inte å jag släpper dig inte när du faller heller ;)

I'm Se$$aN säger:

nope

I'm Se$$aN säger:

men du låter mig falla å pröva mina egna vägar :D

men finns där direkt.

Det hela kan förklaras med följande.
Vi gick hem från puben.
Det var halt.
Jag föll spikrak pladask på backen med frida ännu i armkrok.
Frida frågade oroligt om jag slog huvvet.
Nej,säger jag som fattar ingenting och säger:
"Nee,men jag slog mitt öra!"
Detta är ett av dom synliga märkena min kropp fick i fallet.
Landade på vänster armbåge,slog till örat å har varit öm efter sidan.

Och...JAG HAR ALDRIG RAMLAT Å SLAGIT MIG I FYLLAN,TAPPAT BORT NÅGOT ELLER FÖRSTÖRT NÅGOT!
Så shit happens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0