Vadå Piss!?

En mycket dålig sida hos mig är när jag reagerar starkt o negativt på irrelevanta saker.
En sida jag får jobba med och som jag helst inte visar.
Ett exempel på en sån sak - Spinning!!!

Jag ser inte tjusningen med det..än!
Jag blir som sagt negativ, skiter fullständigt vad instruktören gastar om i sin mick och kör mitt eget race i takt me att jag nynnar till musiken och trampar på hela tiden.
Använder min tjurighet till att inte ge upp, att tids nog..tids nog!

Men så sa han jag var med, att jag ska ge det 9ggr till o jag ska köra i mitt
eget race under tiden.
Just för att hitta glädjen med det etc vad allt han nu babbla om, för att tillslut börja lyssna på den gastande instruktören, börja göra delar av själva programmet för att slutligen kanske 10ggr igen, verkligen se illusionen av hur backarna går och tycka att det är roligt!

Återstår att se!
Jag räknar på fingrana å hoppas att nånting iaf händer med kroppen under tiden tills humöret blir topp!

Btw så sålde jag min gamla dator idag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, MYT! Han vill ju bara tjäna pengar på dig ;) Bra att du blev av med skrället! Kram på dig vännen :)

2009-03-31 @ 22:23:50
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: Natalie

Inte myt! Plågades också av spinning först men efter 10 ggr var jag fast :) och man tyckte det var roligt då. Dessutom har jag aldrig varit med om nåt som får en så fit på så kort tid!

2009-03-31 @ 22:36:01
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA Natalie, att du stödjer frågan =D

...å de finns som sagt inget som når samma resultat på kort tid som spinning!! ...länge leve cykeln =P



ps. ja tjänar inte en krona...på att Anna spinner =)

2009-04-01 @ 11:19:36
Postat av: Emelie

Jag är helt lost i spinningen, redan efter 3 gånger var jag fast! Men smaken är som baken, antingen gillar man det eller inte, that's life.



Allt bra annars på träningsfronten? Tränar alltid alone, det var roligare förr när du följde med när vi körde gym, simning och bastu. Darn vad kul med sällskap! Den enda peppningen jag har nu är rösterna i mitt huvud, jag har gått och blivit schitzofren på äldre dar ;)

2009-04-02 @ 16:25:12
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0