25kr-Policy!

Var och handla för några dagar sen och stod och jämförde priser på olika kaviartuber.
Kom fram till vilken jag skulle ha och tog den. När jag kom hem så kollade jag igenom kvittot och reagerade på att det pris jag betalat var inte det pris jag sett.

Så idag när jag var och handla frågade jag en ur personalen vad deras policy mot felbetalning är:
25kr!!

Så nu fick jag tillbaka mina 3kr som dom tog överpris samt 25kr i kundtjänst.
Därför ska man alltid vara uppmärksam och ta tag i det.
Mina 3kr blev 25kr extra :D

Vet att en gång tog dom 5kr för mkt för en blomma, som jag gick tillbaka i kassan och som blev ett felslag.
Aldrig mera när man kan få mer på rätt sätt;)


Det var väldigt skönt att komma ut i luften. Lukatde sommaräng när den är som bäst efter regnet.
Jag tog många och långa djupa andetag.
Nu blir det att göra lite mat.
Min kropp vill nämligen ha korv o makkisar och det ska den få.
Sen vila och åter vila. Jag har brukat min dagsreson på motion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0