Fringe!!!! :D

En av mina FAVORIT-serier, Fringe, sänds snart igen på tv :D
Har letat länge efter svar och sett många som oxå undrat vad som hände me den härliga serien??
Den är lite som Lost, bara de att den här hänger man med bättre i och MYCKET bättre gjord.

Älskar Walter, den galne men ack så smarta professorn som suttit på psyket i 17år.

Snart säsong 2 och jag är fastklistrad med alla mina ? om varför,hur,vem o vad !!!
Jag vill ju ha alla svaren nu.

Fringe - tillbaka torsdag 11 juni 21.55 på kanal 5



Ur Wikipedia:

Fringe är en amerikansk sci-fi-serie från 2008, skapad av J.J. Abrams, Roberto Orci och Alex Kurtzman och producerad av Bad Robot och Warner Bros. Television.

Serien handlar om en kvinnlig FBI-agent, som tvingas samarbeta med forskaren Walter Bishop (John Noble) för att lösa olika fenomen. Serien är en blandning av de kända serierna Arkiv X och Twilight Zone. I USA hade serien premiär på FOX den 9 september, 2008. Serien hade premiär i Sverige den 2 oktober 2008 på Kanal 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0