Hem Älskade Hem <3

Kom hem ca 22.50.
Såååå skönt att vara hemma :D
Och trött är jag. Menar, vi har suttit 5dagar med korvstoppning med information.
Jag har bla lärt mig hur man gör en egen nätverkskabel och antennkabel och hur man kopplar det genom splitter etc.
Ellära, atennlära, datans alla delar (skruva isär-plocka ihop) och massa som i MASSA mer!!!

Prylb*gen i mig kommer nog bli lika stort som egot hon själv ;) hahaha
Allvarligt, finns hur mkt sköna prylar som helst som man kanske aldrig tänkt på :-o

I want'em all!!

Bara så ni vet, mitt nya jobb och mitt nya gäng...KICK ASSES :D

Kommer du på premiären eller nån annan gång??
Du vet när, var och hur när annonsbilagen dimper i lådan.

Nu packa upp och börja dra sig mot sängs.
Stan imorrn och leta 'jobbyxa'. Sen på måndag bär de av igen. Anhalt Sthlm!

- Natti KindPuss -

   
 


   





  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Awsome! Låter helkul! Fina pics på dig också bruden :)

2009-05-09 @ 10:09:40
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0