Lite mys!

Idag ville jag unna mig något litet.
Det blev det. En liten söt sjal iform av lapptekniksmönster, ett tunt dubbel-diadem i silver och Hemglass High 5.
Har varit sugen på den så länge nu, spec varje gång dom visat den i reklamen.

Så påvägen hem över bron ser jag hur glassbilen kör in på mitt område. Jag ökade farten markant. Min yrsel likaså.
Sen står jag och väntar på min tur på att få fråga om han tar kort, läser om jag hittar nån sån skylt..hehe..

'BETALA GÄRNA MED KORT', står det högst upp på en sticker som inte går att missa.
Jag skyller på att jag var yr ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin sjal, den passar dig perfekt =)

2009-05-28 @ 17:10:51
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: Elin

glömde helt bort att svara på mms:et, kom på det nu när jag såg sjalen, igen. verkligen super fin :)

2009-05-28 @ 19:49:25
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0