Osäker-Svartsjuk-Kontrollerande-Tyrann!!

En sån försökte behärska mig igår.
Jag kom me en sänkt ribba för att försöka, blev lessen för att sen bara bli bevisad mina tankar rätt.

Hur en annan människa kan ge ros för att sen vända det till att jag är:
- Tjärig
- Egensinning
- Älskar bara sig själv
- Behöver öppna upp sig

Berätta hur man känner mig bara efter 2ggr (båda ggr onykter)!!! :-o
Att komma med påståenden för att sen ge kalla handen 'Skiter i det' när svar skall fås.
Att efter mycket om och men få sin ursäkt godtagen men inte ett agaerande utifrån det.
För att sen återigen hamna i sin osäkra roll, för därpå hoppas på en ursäkt.
Bli svartsjuk på sin egen flickvän i tron att hon ska vara otrogen
- me hennes egen bästis :-o
Kvinnomisshandlare via ordets makt!

Tänker inte sätta mig i den sitsen en gång till. Den chansen är förbrukad.
Jag går inte att köpa med muntra ord om pizza dagen efter!
Jag är absolut inte besviken idag men tycker det är tråkigt att behöva se på.

Jag vet vem jag är.

Jag är inte kuvad, oärlig, bitter, ironisk, osäker och enda sättet för att få känna lite lycka är att kontrollera andra.
Jag är inte ett offer för min egen konstanta svaghet eller negativa erfarenheter.
Jag säger inte att jag har erfarenheter på en bädd av rosenblad.
Men jag har däremot fått jobba(r) med det negativa som drabbat mig i livet och format den jag är idag.

- Det blir vad du gör det till -


(googlad)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Amen. Det finns allt för många av de där ute...

2009-06-04 @ 18:41:08
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0