Snabba svängar!

What tha hack hände??? :s
Har åkt på nån form av magsjuka?? En hemsk upplevelse för bakluckan kan ja säga..
Först nu är magen lugn(are), illamåendet är borta, har liiite matlust, efter sisådär 12h :(
Fick dessutom en proviva av en vän för ett tag sen. Tack för vänligheten♥

Men snacka svaga å värkande lemmar. Först nu tog ja en ibu, hoppas de blir mindre ajjajj.
Sen älskar jag min netbook, ligger här med den i sängen o kollar tv.
Hoppas jag bara kan sova ikväll.

- Hoppas du är frisk, annars kan du få min yrsel -


(googlad)

Kommentarer
Postat av: Betty

Huvva stackare, jag har haft samma skit.. ja fick inte i mig mat på fyra dygn...ganska tungt men det går över! krya på dig

2009-05-26 @ 18:21:27
URL: http://julmusten.blogg.se/
Postat av: Frida

Inte avundsjuk! Usch vad jobbigt =( Tänker på dig, kramar =)

2009-05-26 @ 23:45:35
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0