Annars då?

Halvlovade att snöra upp en bild på teen jag köpte, here it is eller dom :)
Är inte så stort fan av blått, men gillar dock turkost.

 

Åt gotta med Linda i lör. Mmm :)
Härligt att ha nån som kan guida en mellan smakerna, så man vågar pröva nåt nytt!



Cykelkedjeaset HOPPA AV trots ny kedja!!! Grrrr
Så jag ska försöka spänna åt den själv, fick klara instr. av papps i tel.
När det var plusgrader var det inga prob, men direkt det blev minus..Grr
Och jag hade verkligen rätt i att vara skeptisk.. "Den kommer hoppa av"!
Om jag inte får till det, kanske nån vänlig själ finns. Jag far helst inte till c.butiken
(x antal ggr) igen.



Efter alla fina lovord från alla dess håll och kanter, kunde jag inte hålla mig.
Nu äger jag denna film, ännu osprättad dock.



Har börjat julpynta liiite smått. Men ännu massa justeringar kvar.

 

Vilken härlig 1a advent vi hade. Hade dock kunna va härligare, med less minusgrader och mera snö.
Men det hade kunna va värre oxå iform av plus och regn.
Men hellre -8 än +6 :)

Hela Storgatan var så fint utsmyckad me alla lampslingor i träden.
Synd dock att linsen inte såg vad mina ögon såg.




Kommentarer
Postat av: Elin

tack för den :)

den är gammal..köpt den för 1½ år sen kanske..minst.

2009-11-30 @ 13:26:56
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag fattar ingenting, min cykelkedja har aldrig hoppat av.... Har haft cykeln i 12-13 år, vad är det för fel på din cykel!!?? =/

2009-11-30 @ 19:47:44
Postat av: morlena

Har heller inte haft ett cykela..s som är så besvärlig..

Fint du fått..

HV..borta?..

2009-11-30 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0