Annars då?

Jadu, händer inte så mkt.
Fick byta kedjan igår på mitt as till cykel..Ja, den är ett as tills den inte kommer kosta mig något längre. Och blir den stulen, jadå är den det största aset ;)
(Har lagt ut över 1lax på att laga den).
Kedjan hoppade ju som bekant av hela tiden för mig, direkt det kom lite grus emellan, men jag är ännu skpetisk. För det är bara längsmed en del av fjärden den gjort det, men aldrig till/från stan :-o MYSKO!

Var med brorO idag. Pratade lite. Luncha och allmänt bara vaa.
Vi var ju värre stiliga i våra liknande friluftskläder/skor haha :)



Hade egentligen tänkt gå vaccinera mig, något jag bestämt mig för ett tag sen nu, men orkade inte stiga upp och ta mig till vårdcentralen imorse. Annars händer det inte så mycket att hissa flaggan över. Det bara är.


Nåja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0