Äntligen Fredag!

Sitter här å avnjuter min middag till gamla godingar på R7 :)
Tog vac. idag..ca 45min allt som allt tog det. Från köat till gå därifrån. Inte illa!

Efter jag fått sprutan och gick ut därifrån, tog jag mig som tur var en titt på vars hon stuckit mig.
Hon hade missat att sätta plåstret över sticket och jag gick in igen och bad om ett till plåster. Han skämta lite med mig om "ja herrgud du får ju inte förblöda".. Nej tänkte jag, jag vill inte ha blod på min knallgula kofta.
Kollade in kön när jag gick därifrån,...T O M T ! :-o

Kände mig småtrött i huvvet efteråt, men blev bättre efter jag ätit mat. Nu har jag bara lite ont i armen, spec om jag lyfter den i sidled. Återstår att se vad natten har att bjuda på. Om jag blir sjuk eller inte!

Äntligen kan jag sätta upp mitt hår, har saknat det och idag är det fredag :)
Dock ingen ledig helg för mig. Blir butik både lör o sön. Money money money ;)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0