Kvällen är räddad!

Japp, för jag har köpt en skvallerblaska och en daim.
Så antingen blir det att kolla på Idol eller en film, får se :)

Annars då?
Jobbat i butik och vart på massage. Det ger verkligen resultat att gå regelbundet på massage. Äntligen!!!
Min rygg/nacke knakar mindre, har bättre syresättning vilket ger mindre stela smärtande muskler och jag sover bättre..tom på min dåliga högra axel :D

Rensade tvättställsvattenlåset, heter det så?, igår..och ja, det var lika fräscht som eeeh ett mögligt kloak :s
Tur att jag inte är rädd av mig. Tänk att det är något bland det sista man tänker på att rengöra.
Det svarta kletet på golvet fanns där i, som ett igentäppande äckelkräk. Inte konstigt att det tog evigheter för vattnet att rinna bort.

Ang utb, så får jag svar här i nov nån gång och jag hoppas verkligen jag kommer in.
Min massör tyckte direkt att det skulle passa mig, att jag är ju som lite kaxig och tar för mig.
Två nära vänner tycker oxå det passar mig utmärkt, varutav den ena var den som via ett mms tyckte det skulle vara något för mig! Men det har även framkallat reaktioner i form av 'jaha..ok'.

Träffade en vän från Kiruna idag på butiken, han var in och hämta en katalog och drog utan att se mig. Så jag ringde upp han om hans ohyfs, så han fick komma tillbaka. Det första han sa till mig var "Vad liten du är!"
Jag? Ok, hur stor har jag då varit?? hahaha. Han drar för övrigt till Afganistan om några veckor.

Mmm det var det det.
Hörs :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Fina skatter du verkade hitta när du grävde runt;) haha! Jag har inte ens fått veta vad du ska utbilda dig till :(



Daim och skvallerblaska måste ha varit mycket mysigt=) Btw, jag vet ju att du fick dina duschlights i julklapp. Men säljer er butik nåt liknande? FÖr jag vill pimpa stefans dusch:D



På tal om snuskgubben. Nä fy helvete, stryk borde han få! Jävla stil att komma in sådär. Du borde ha sagt att han har fin blöjbak. och fråga om det möjligen är Small med extra kissuppsugningsförmåga?

2009-11-07 @ 13:36:57
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0