Så gör man int!

En lite mer obehaglig sak som hände idag på jobbet,..
En kund kommer in, i mina ögon påverkad, och det första han säger, hör jag knappt, så jag frågar lite om han menar om det är bra? Jo, säger han och frågar om jag är från göteborg. Eeh nää, jag är härifrån.
Så tittar han på mig än mer och jag frågar trevligt om det är något jag kan hjälpa med?

Han tittar på mig, pekar på sin tand och frågar vad jag har där?
Ett smycke.
Snyggt tycker han. Sen börjar han puta med sina läppar och säger att jag har riktiga kyssläppar.
Va f*n ska ja säga?.. Han frågar att han kanske inte får säga så?
Nej, helst inte svarar jag. Sen börjar han fråga om nån produkt och går.

Sen kom Carro bak på lagret och fråga vad han sa, för hon såg hur jag var besvärad.
Skulle det hända igen, så är det bara jag skickar ut personen ifråga.
Hon har nämligen själv blivit besvärad av fulgubbar, a la kommentarer om hennes ass.
Och våran chef gillar det inte ett dugg!!


(google)

Kommentarer
Postat av: morlena

En del tycker dom är oemotstånliga o passar på..

samtidigt som dom har dåligt omdöme..

2009-11-06 @ 21:50:11
Postat av: Elin

nej, så gör man inte!

2009-11-08 @ 13:46:21
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0