Såhär efter vac.

Dagen efter mådde jag bra, första timmen jag vart vaken. Sen fick jag ont i kroppen, spec rygg/nacke.
Men med en ibu blev det bra. Efter jobbet, så smög en trötthet på mig.
Igår, vaknade jag med en blixthuvudvärk, som upphörde direkt jag sluta röra på mig, för att sen blixtra till igen vid rörelse.
Idag, ömheten i armen är i ren princip borta, men huvudvärken är kvar samt en löjlig trötthet. Så jag tar det lugnt idag, kanske imorrn oxå. Får se!

Bilder på vänstra (Bild1) vac. armen samma kväll och den högra. Vilken skillnad :-o
Helloo ringaren i notredame ;)

 

Kommentarer
Postat av: morlena

Krya på dig o sköt om dig. / mor

2009-11-30 @ 12:14:56
Postat av: Frida

Men jisses - det var ingen dålig svullnad hörddu!

2009-11-30 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0