Sjuk fast frisk!?

Visst, jag mådde pyton i sön, som har helt förklarliga skäl efter en fest..men att jag mådde skit ända till 23 på natten är däremot inte normalt(för mig).


Fick sjukanm. mig på måndagen pga enorma ryggsmärtor. Sängen blev min bästa vän!
Idag är det tors och jag är ännu skum med bara liiiite trötthet i ryggen. Bara ryggen.
Så dessa dagar som gått har jag varit suuuupertrött, illamående med nära till kräkningar, huvudspänningar och yrsel. Så jag var kanske inte bara bakis. Har nåt som spökar i kroppen fast jag i ena stunden inte känner av ett dugg till att bli helt tankespridd :$
Sen att jag är småtäppt/snorig i näsan är inget jag reagerat på. Det blir juh alla.
Men det är ju inte bara svininfl. som går utan även massa skumma förkylningar så.

Hade bokat in mig för ett spinnpass idag, men boka av det. Tar en till dags vila.
Ska däremot på träning imorrn me Carro..KLOCKAN SJU PÅ MORRONEN :-o
Hur de nu ska gå?
Så det blir till att äta frullen på jobbet innan man börjar för att gå på massage efter man slutat!


Kommentarer
Postat av: morlena

Hjärtmuskelinfl leker man inte ..passa dig med träning.. / mor

2009-11-05 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0