Snabbis i Råne!

Helgen i Råne var härlig, solen lös dessutom :)
Jag rev tapeter i deras sovrum, såå kul :D Blev dessutom en god törstsläckare på köpet ;)
Blev dock inget bak för det blev en tripp till kalix, men baket hinns.

   
 

Deras katt, Satan, snacka skön personlighet och urmysig hårboll.
Ska vara med överallt, svårt att bestämma sig för vems famn man ska ligga i..måste ju hinna vara social me alla, ska sitta i famn när man är på toa. Men han sätter inte in klorna för ta sig upp, han frågar först lite snällt genom att stå på bakbenen sen HOPP!! och han tror han är herre över hundarna, illa drygtuss. :)

 


Jag som tycker min Nikon är större än min Canon, men brors Nikon..den är ju gigantisk!
Vi var ut på en liten fotorunda i det härliga vädret och fick oss lite bergsklättring med gorgeous vy :)






Kommentarer
Postat av: Natalie

WOW! det där kallar jag utsikt, hörrudu!

2009-11-24 @ 02:02:21
URL: http://surething.blogg.se/
Postat av: morlena

Denna kisse, tar han om det finns en chans..Han är så fin. Tror du Oscar går med på det ?? HaHa

2009-11-24 @ 08:03:45
Postat av: Lotta

Underbart väder det såg ut att vara, jag längtar efter minusgrader och att få se solen om dagarna, gråa jävla skit dagar de varit nu:(

2009-11-24 @ 18:05:07
URL: http://lottakenttamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0