GRATIS ansiktsbeh.

Igår påväg hem från jobbet gick jag förbi en skylt 'Hudvårdsmodeller sökes'.
Så jag knallade in på Presenta&Här för mer info och anmälde mig för sista platsen.
Varför gratis? Jo, dom skulle pröva lite nya produkter o behöver frivilliga då.

Har kommit hem för en stund sen och snacka hur skönt det var. Nu ska det läggas till på min själavårdlista. Kanske inte varje månad, men kanske varannan eller vartredje.
Hon rengjorde (behövdes ingen djuprengörning), peelade, la en fuktmask samt lite krämer.
Min hy är ljuvlig(are) nu :D

Kan sammanfatta hennes ord om min hy; väldigt välbevarad, fin, bra fuktbalans, lite torra partier vid näsan samt stora porer på näsan. Mmm det visste jag redan, alltså det med porerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0