En tanke blev en annan!

Min tanke var att gå ut och fota på kvällen, men det blev ett eller två vinglas, MASSA räkor me Linda och två av hennes ist :) Snackset bestod av skaldjur, frukt o nötter. Mums!
En rolig sak som hände på puben inom 20min var, vi var påväg till dansgolvet, en kille knackar mig på axeln å ger mig en komplimang, väl på dansgolvet knackar en till kille mig på axeln o säger att jag var ju inte liite kort, sen så måste Linda på toan och där vi står och väntar säger en brud(Erika) till mig, vad lång jag är :)
Det bästa av allt är att hon tror JAG ÄR EN RYSS pga jag är så lång och har mörkare drag. Ja jisses!
Snacket gick vidare blandat med skratt och nummer byttes :)

Men jag hade oerhört roligt. Musiken var grym. Stämning var härlig. Lagomt med folk. Och det måste nog ha sett roligt ut med en lång blek tjej med ett gäng korta thailändare ;)
Sen då att det tog 1h att gå hem kan inte hjälpas. Kanske var det för att jag skulle fota hela tiden *visslar*

Nu 20min kvar till Greek och sen Privileged!!


  

   





Kommentarer
Postat av: morlena

Tack för det.

2009-09-06 @ 21:50:11
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0