Helgen Brak&Dunder!

Lördagsfesten som var planerad länge tillbaka blev oerhört lyckad :D
Som guldkant på det hela kom även Natten. Hon skrev på msn; hoppas att ni får roligt ikväll.
Glad som jag var, maten på plattan, vinflarran på kylning, sminket skulle på och folket inväntades, så tyckte jag att va roligt om hon skulle vara me, att hon kan ju komma.
Done n' Done!!!...just runt 20.45 anlände hon efter att haft mindre än 1h att packa o fixa.

Väl ute på puben mötte Jenny upp oss..vad hände sen? Jo, vi hinner in o beställa en drink, kolla läget å så var det bara jag o Natten. ALLA FÖRSVANN :-o
Men vi rockade ändå! Får som sagt se om det blir nåt nästa helg, ska nämligen hjälpa brorO&Cat me flyttstäd.

   


Söndagen klev vi inte upp förns vid ettsnåret och..eeeh hahaha..jag var ännu full.
Men det vara inte så länge så var jag på benen pigg som en mört.
Dagen spendera vi mest framför en kamera på stativ, vid datorn, på Fra, tog kvällspromenad och åt snacks.



  

Idag, Måndag, så gick vi en snabb runda på stan och så luncha vi. Vi gick på båtsbryggan som jag så fint kallar det, alltså stället uppe i Shopping. Så när mitt namn ropades upp, så gjorde jag som jag brukar..knäppa me fingrana me hela handen i vädret. Killen som kom me maten tyckte jag var lite rolig, så han härmade mig, tallriken i ena handen, gjorde en liten nigning samtidigt som han knäppte me fingrarna(tänk er en mörkhyad tjejs pose) Jag sa åt han, han kallade på mig och jag bara svara. Hahaha va vi alla skratta.

  

Sen mitt i det hela bestämde jag mig för att fara till kalix. Så nu sitter jag här hemma i byn.
Hade dock bara ca 40min när jag o Natten stod på busstationen att jag skulle med. Så det vara bara att rusa hem för att packa, beställa taxi in till stan igen för att hinna.
Det är Anna-style det ;)



- TjingKram -

Kommentarer
Postat av: Frida

Gu va härligt ni verkar haft det!! Önskar jag vore frisk och full i ork så hade jag åxå hängt på =D

2009-09-28 @ 19:04:26
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul ni har haft...



Och du, inställningen till bodypump ändrades efter att jag faktiskt varit dit (samma som spinning). Jag var verkligen inte för gruppträning men det var något som bara fastnat mer och mer, jag tränar inte för sällskapets skull. Nu mer tränar jag alltid solo och jag har ingen som vill eller kan träna med mig och det suger. I morgon kommer S att följa med mig efter lite gnällande, dessutom så bangar alltid de grabbar han brukar träna med.



Synd att du inte haft tid att höra av dig, hade varit roligt att bara se ditt ansikte och prata lite. Även om så bara för en halvtimma.



Hoppas allt är bra med dig (men det verkar det ju vara när man läser din blogg) Take care!

2009-09-29 @ 00:17:02
URL: http://yoem.blogg.se/
Postat av: nadja

var en mkt lyckad kväll :)

2009-09-29 @ 08:09:28
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0