Ny vecka

Började dagen med att vela om jag skulle gymma eller speedwalka..det blev speedw.
Efter jag kommit hem la jag mig på spikmattan, sååååå skönt. Jag kom på där jag låg, att vet ni vad likheten mellan en spikmatta och en fleecefilt är? Jo, båda är gjorda av plast och ger värme!
Sen då att jag låg med benen i högläge så mattan bokstavligt fastnade i mig när jag var klar, det gjorde inget, jag fick ju lite extra tryck i svanken ;)

  

Sen har jag även beställt denna. Hoppas den är lika fin på mig som på henne.


(ellos)


Kommentarer
Postat av: Elin

oh...det gillas :)



snygg jacka också. kommer garanterat passa dig bra :)

2009-09-08 @ 11:07:11
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det blev inte den på H&M så som du provade då vi såg? eller du kanske kör båda =)

2009-09-08 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0