38års-fest!

Ja, då var grannen 1år äldre :)
Var där i lördags och jisses vad hon hade gjort mat, inge ovanligt egentligen, men ändå :-o
Så generös den kvinnan är alltså!

Blev något less där ett tag, på att Linda till o från yttrat sig, även om det var på skämt, om hur lång jag var i mina nya skor. Men det tog jag bara med en nypa salt. Men sen just innan vi skulle dra ut, så klagade sig en av hennes polare:
"Måste du ha dom där skorna!!..tillsammans me oss pluttar!?", varpå jag blev allvarlig och sa att jag har vilka skor jag vill, bryr mig inte om vad andra anser om min längd, klackar är snyggt och även om jag är lång, varför skulle inte jag få ha det!? Jag kan väl inte rå för att dom inte når upp till 1,60 :p
 
Nåja, resten av kvällen var iaf bra och vädret höll :)


   

   

Kommentarer
Postat av: Natalie

BRA sagt! Inte vårt fel om folk är korta. Ska vi aldrig få gå i högklackat?

2010-08-17 @ 22:27:43
URL: http://surething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0