Mera värme!

Efter mkt om och men, blev jag less, på att inte kunna komma åt gardinerna utan bök, vattna blommorna utan spill och att behöva vrida upp värmen för att den skulle kunna spridas längre in i min lya.
Svaret på dilemmat? Möblera om! Inte lätt ska jag säga. Eftersom jag lärt mig vilka möbler som passar bäst vars för att slippa alla yttre och inre ljud från husets folk och omgivning. Men resultatet blev bra men inte slutgiltigt. Databordet ska ännu ersättas med ett dataskåp. Men ingen prio just nu.

Före


Efter
  

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad spännande, kändes som att det blev större också...!? Vad fint du hade gjort med grenarna i vasen! =)

2010-12-30 @ 19:40:24
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker om detta..det ser lite renare och lugnare ut..precis..större--/ mor

2010-12-31 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0