Sthlm 11feb

Som sagt, kom ned till ett strålande väder och det var det enda av den solen jag fick smaka på. Resten av dagarna vara det molnigt, dock bara få minusgrader :)
Därutav kände jag att det inte var någon idé att fota som jag tänkt heller.

Iaf, det var bestämt att Stefan, Nats "sambo", skulle möta upp mig på centralen. Jag skulle gå till stora hallen, till spottkoppen, ett stort hål. Där jag gick hann jag snacka med Frida över mob. Jag tror jag tillfälligt måste ha skadat hennes hörsel, för mitt va de är dyker Nat upp med världens leende på läpparna och jag skratt/skriker av glädje :D BUSTED!!

Drog hem till dom, fixa middag, bytte outfits och drog ut på studio 54 där vi tog oss en drink :)
Resten har jag juh redan skrivit.

   
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0