Dunder-Lyx-Olja!

Visst har jag någon gång nämnt mina kärlekar, mina materiella sådana?
Hursomhelst, nu har jag en till, till min samling :D


Orofluido - skönhetselixir för håret 

Orofluido hårolja är ett skönhetselixir för alla hårtyper som sveper in håret i ren lyx. Orofluido innehåller tre naturliga oljor i en utsökt blandning som snabbt absorberas av håret utan att göra håret fett. 

Arganolja
är som flytande guld för ditt hår, rik på E-vitamin och viktiga fettsyror som stärker håret och ger det en otrolig glans, samt gör det silkeslent.
Linfröolja försluter och återfuktar hårets ytterhölje och gör håret slätt och enhetligt. Resultatet blir att hårstråna samlas och reflekterar ljuset optimalt, något som ger håret en spektakulär glans.
Cyperusolja ger ett naturligt skydd mot fria radikaler, tillför volym och gör håret mjukt och medgörligt.

Orofluido hårelixir används som naturliga glansdroppar och har en flytande silkesaktig konsistens med behagligt lyxig doft. Oljans aromatiska doft har en toppnot av bergamott, apelsinblomma och citron, kropp av amber, röd peppar och cyklamen-muguet och en basnot av amber, vanilj och patchouli-sandelträ. 

Genom en enda användning av oljan blir håret sammetslent med en fantastiskt strålande blankhet och spektakulär glans. Oljan ska ej sköljas ur! Passar alla hårtyper.

Storlek: 100 ml + 3 x 5ml testers i lanseringens specialutgåva! (279kr)

"Orofluido - beauty elixir for your hair - trying is believing"
 


(e-beautyshop.com)


Kommentarer
Postat av: nadja

hej tack för tipset jag har nog macro ska kolla om det!!

2010-01-28 @ 08:49:03
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: Emelie

Typ, ja! Illa är det, illa!

2010-01-28 @ 16:52:40
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0