Slut på 09, Hello 10!

Så var det äntligen år 2010. Året som 1an kommer in i bild.
Känns konstigt nu när vi haft 0an i så många år.
Är du 010110 eller 100101? :-o

Firandet var iaf härligt, även om många klubbar hade stängt å den enda som hade öppet typ, Cleo, hade världens längsta lammköttssamling till kö. Eeh nej tack! För att inte tala om hur mycket folk som hade samlats i N.hamn för att beskåda alla vackra smällande färger i skyn!

Det allra allra bästa var nog när jag kom hem och la mig i sängen, då hade jag och mitt sällskap gått en massa hit o dit o dattan, för att sen avsluta med att gå hem i högklackat...såklart!


   
  


  


Kommentarer
Postat av: morlena

Stiliga fyrverkerier-mor

2010-01-01 @ 14:57:40
Postat av: Emelie

Var i gg och firade 3:e året som nykter. Det är ju Kingstons första nyår, han är ju bara 11 månader (i morgon blir han det). Det visade sig att smällare inte var en direkt favorit men jag tror det går bättre nästa år.



Fina ni var på nyår, man önskade att man kanske hade skaffat sig en ny och snygg blåsa och nya klackar och sen dansat lite :) Det hinner man en annan gång! Och AVIS man blir på ditt objektiv?! Fan vad kul! Kommer bli spännande att se fler fina bilder i din blogg och på pixbox :)

2010-01-01 @ 21:11:24
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0