Strålande Feedback!

Musiken spelas trallande härligt.
Maten har just mättat magen.
Och ett strålande strålande humör jag är på!!! :D
Det är lördag som i helg, även om jag är tillgänglig inom vården imorron.

Men det allra allra bästa som gjort mig så glá är, jag o Carro har fått bra kritik idag.

Vi gjorde ett bra jobb med att både pyssla om i butiken till det bättre samt ta hand om kunderna. Bra presterat till en trallande Sarah Brightman med schlager som avslut för dagen.

Iaf när vi håller på stänga så ser jag en pojk/man titta in som att han vill nåt, men tänker inte mer på det. Vi går ut och då kommer han fram till oss och presenterar sig som kontrollant.

Carro- Men vi har ju inte köpt nåt idag.
Han- Kan jag få se i din väska (menas till mig)
Jag- Jåå, och räcker fram den
Han undrar om jag kan öppna den samt lyfta på lite grejer.

Det var liite pinsamt eftersom min väska bara innehöll stora plastpåsar och en matback i en plastpåse.
Hur ofta måste man visa sin väska haha :$
(Men måste ju ha dom när jag handlar).

Sen så säger han att vi gjort det bra idag. Att det har vart kundundersökning och att vi fått bra kritik.
Att vi inte bara är ett säljföretag utan är trevliga med kunskap oxå :D
Att kunderna fått bra bemötande med positiv attityd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0