Bära eller brista!

Efter att ha haft ett par billiga springskor som sprungits med på alla typer av underlag, bytte jag för några år sen till ett par som skulle vara utformade för mitt sätt att 'springa'.
Resultatet blev att jag åkte på benhinneinflammation som gjorde sig hörd varje gång jag försökte ge mig på lite spring.

Så nu igår tänkte jag att jag ska försöka börja springa igen, den här gången i ett par som jag vill och tror passar mig. Hittade ett par på rea och slog till. För jag tänker inte lägga ut över 1papp för ett par skor jag ändå knappt kommer använda..om det slutar som sist. Dom känns mkt bättre än mina gamla.

Var ut på en runda idag, har bättre kondis än väntat och ja..*peppar peppar*..det gick smärtfritt fram i nyskorna.
Hoppas bara de håller i sig :)



Lagomt varm o bländad av solen ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att du hittat dig skor - hoppas som dig att dom funkar nu!! =)

2010-05-05 @ 00:14:57
URL: http://fiirpi.blogg.se/
Postat av: morlena

Fin var du också. / mor

2010-05-05 @ 06:23:41
URL: http://morlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0