Fredag!

Igår efter ha jobbat från 9.45-20 så hade jag egentligen tänkt fara hem och ta det lugnt. Men ist så for jag över till Linda som behövde hjälp med sin grill - hon fick inte på hjulen.
Sen visade de sig att ena mutterns skruvspår knappt existerade, så då åkte tejprullen fram (som ja haft sen morronen då jag tejpade lite på cykelkorgen), och tadaaaa..ingen mutter behövdes längre ;)

  

Blev bjuden på vin och räkor. Satt där till just före 23, då jag kände tröttheten. Hade tidigare tyckt mig se en blixt i horisonten, men eftersom ingen mer kom, tänkte jag att jag hade fel. Hinner bara komma hem, slå på datorn, så bläckade lampan - det blixtrade visst!!
Så jag gick o la mig men vaknade till av att hela rummet lös upp typ, men guuu vad jag sov gott den natten :)

Vin+oväder= sömnmedicin!! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0