Vilken hemsk karusell!

Vilken dag jag hade igår :-o
Började dagen med att vakna me ett sjudundrans yrsel som gjorde att jag gick in i väggen. Så jag gick och la mig igen med illamående, mer yrsel, svettningar samt skakningar.
Blodsockret? Nope, hade tagit ett glas c-brus men utan effekt.

Prövade stiga upp sen efter allt lugna ned sig, icket!!, var bara att lägga sig igen.
Nämnde jag att jag skulle jobba och hade nu bara 30min tills ja skulle va på jobbet?

Ringde mor och hörde om hon kunde ha nån susning om vad de kunde vara. Vi kom fram till att de var bäst att ringa VC. Sagt o gjort. Dom ansåg att jag skulle komma in. Som tur var kunde Carro skjutsa in mig innan hon fick rusa iväg till jobbet.

Iaf så visade de sig att det nog rörde sig om ett virus som satt sig på balanssinnet. Så jag fick lite piller mot yrseln och så köpte jag lite Otrivin. Tur att det inte var nåt allvarligt :)
Men jag blev bättre, sålänge jag tog det varsamt. Lyckades jobba, även om det var majoritet timmar på en pall och inventerade, men det lönade sig för både parter :)

Housch säger jag bara. Huvva vad jobbigt det var. Var seg hela kvällen och piss på att inte Sverige fick vara med i ESC :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0