Vilken (hemsk) vecka!

Veckan började rätt bra med dubbel-pass på jobbfronten både mån och tis.
Och på tisdags-em var det magsjuka på de boende jag var på. Skulle hämta ut en till middagen och ge den personen dens medicin, tyckte de lukta lite konstigt där inne, men den satt juh på toa, var väl inte så konstigt. Sen när jag gick förbi den igen så hade den spytt ned hela sig å ja..tror att det var boven som tog mig.

Resten av kvällen var vi fullt utrustade med munskydd, skoskydd, plastrockar å handskar varje gång vi gick in till nån.

Onsdag och jag var ledig. Underbart!! Var på Big Comedy med jobbet. Nämner det här med magsjukan å så säger chefen på skämt, att jag får stanna hemma imorrn, för dom vill inte bli sjuka.

Ja..vad tror ni hände ons-natt för mig??? Kl02 fick jag spy som ett jag vet inte vad.
Sen runt 8-9tiden avtog det för att avlösas av bakluckan i flera timmar framåt. Inte nog med det så fick jag ajjajj i mina leder så jag låg och vred mig i sängen, men med hjälp av lite treo löste det sig.
Sov gott hela natten men vakna som en svettig gris. Alltså, nåt skulle ut från min kropp. Feber?

Så igår hade allt avtagit men hej hurra, då åkte jag på kollik ist :s
Magen stod still och gjorde inte ett ljud av sig förns till sena kvällen. FYY F**N vad ont säger jag!!!
Sängen hela dagen med undantag.

Men idag känner jag mig rätt pigg, sitter med min frukost och börjar jobba kl12. Ska iaf försöka, hur det går återstår att se!
(Tillägger lite bilder sen)

GÅ INT ÅH BLI SJUKA HÖRRNI..ni som inte vart de dvs!

Kommentarer
Postat av: Elin.

usch å fy.

2010-05-01 @ 10:56:49
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0