Allt på en gång!

Ja det händer verkligen mkt i mitt liv just nu. Behövs!

- Behöver sånt som får bort mina tankar från sånt som smärtar. Har dejtat en kille, en längre tid, utan att valt berätta, pga att jag inte vetat vars/om/hur/när realationen kunde ta vid och bli offentlig. Saker och ting blev inte som jag ville, jag valde att avsluta. Och det smärtar i mitt hjärta. Varför jag valde att hålla det tyst var för att slippa frågor som vem är han, ålder, hur ser han ut. Jaha? Är det slut nu?Vad hände? Varför?, när jag inte kunde vara helt säker på relationen. Men ja, då är det ute och jag vill inte prata om det nu heller.

- Från det ena till det andra, så ska jag ju utomlands med Nongkai. Hon frågade mig över fejjan om jag ville me till Barca. Barcelona? fråga ja. Japp! Dagen efter var allt bokat. Vi åker i dec och firar 2a advent där. Bara en liten weekend, men de är ändå utomlands några dagar :D
 

- Sen så fick jag även ett provköp på jobbet, vilket genererar i kanske 2lax? Yes :D

- Nästa vecka händer nåt kul,för mig iaf, bild dyker upp då. Lovar!

Finns en sak till att berätta, men jag har ännu inte själv fått svar. Skulle fått idag men får först till veckan.
*Hoppas Hoppas på jakande svar*



Kommentarer
Postat av: Elin

man kan verkligen säga att det är mycket i ditt liv just nu. tråkigt med killen. kul med allt annat :)

2010-11-19 @ 23:18:13
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0