Afrodans!

Ja, vad ska ja säga? Det var väldigt..euhm flummigt!

Tog en stund att fatta galoppen men efter ett tag satt rörelserna. Men jag kan konstantera att det var inget för mig! För att mina benhinnor gillade inte majoriteten av stegen och då kunde ja inte ta ut stegen fullt. Sen var musiken för klen och upprepande, vilket i sin tur ledde till att jag inte kunde ta i eller le åt.
Dom andra tjoade, stampade, klappade och flummade på medans jag satt mig ned 2gånger å var LESS!

Jag insåg där runt halva passet, att jag blir betydligt svettigare att springa på löpbandet och då halva tiden och att det faktiskt är rätt kul.. Löpbandet hörrni!! :-o
Och det som var mest intressant med passet var att se hur instruktörens svettfläck på ryggen växa sig större.
Visst, 1h gick fort men enligt mig får jag ut mer av ett gympass där jag har egen musik jag kan sjunga med i, växla tempo, känna hur musklerna får jobba samt att stretcha ut i slutet.

Men nu har jag gjort det och det kan hända att jag kommer pröva nån mer gång, men inte i första taget!


(google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0