Min nya!

Med sorg i hjärtat, släpper jag min gröna trotjänare om vinter - min jacka.
Den kommer än vara i bruk som en andra hands, men å andra sidan välkomnar jag min nya. Undra hur mkt jag kommer synas i den vita snön med min turkosa? :)

Jag prövade flera, men ingen satt tillräckligt bra eller så var det fel färg, längd eller ingen pälskrage. Föll för denna men det tog mig ett tag att verkligen bestämma mig. Kan jag ha denna färg?
Det slutade med ett köp som jag i efterhand är väldigt nöjd med.

(Btw.. det är den som syns i springan i kistan)

(didriksson.se)

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, den kom camilla hem med igår också, SÅ snygg :)

2010-10-03 @ 11:42:28
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0