Oväntat besök!

Jag är sååå glad..NOT!
Fick idag nåt svordom-skit till virus på datorn :s
Satt och surfade när ett litet fönster poppade upp och varnade mig om nåt virus. Jag klickade bort det,men tyvärr gick inte det. Fick hålla på bråka länge me datorn, avsluta processer, försöka lista ut vad som kan ha nästlat sig in i systemet etc. Viruset gjorde i första hand så jag inte tar mig ut på nätet!!!

Men med hjälp av min laptop samt usb-minne, kunde jag ladda hem mozilla på min stationära. Men det dyker ännu titt som tätt upp spår av viruset :/
Men jag ska total nollställa datorn till löning i samband med att jag köper ett äkta OS. Kanske slår till på ett antivirus prog. samtidigt. Eller varför inte en helt ny dator på en gång och slippa böka med detta eviga as....


(Google)

Kommentarer
Postat av: Ellie

jobbigt med virus!

2010-10-20 @ 04:34:29
URL: http://makemefly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0