Påsk och min födelsedag!

Mina föräldrar ville fara och hälsa på vänner i S-teå och snäll som man är ställer man upp som hus/hundvakt och vad är bättre än avkoppling med en skvallerblaska? :)



Där jag satt i bilen med Frida efter vi varit på Ikea slog det mig, för 1år sen var vi oxå där, på samma dag.
Månne vad jag ska göra nästa år den 23 april ;)




Och så höll brorO och Cat på påskmiddag. Årets första mumsiga grillning :D

   
   


Tavlan fick jag i present av mor som hon självklart har fotat själv :)
Och efter mkt om och men så har jag äntligen köpt Jonas. Han var värt varenda öre även
om han fick mig att känna mig mindre smart eftersom han tillhör släktet Ikea-möblers-usla-beskrivning! :$
Alltid samma visa varje gång - Jag hatar att skuva ihop Ikea-möbler!!!
Men efter kommit halvvägs så hoppade jag in i duschen och drog iväg för fest hos Nongkai.

   



Eftersom lite smått strul uppstod så for vi tidigt från O. och eftersom jag var pigg, så tog jag tag i Jonas igen och monterade han färdigt :)
När jag kom i sängs är en annan 5a..

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken vacker tavla din mor tagit/gjort!! Och den passar dig verkligen, dina färger :)



Haha, ingen aning varför jag håller huvudet snett, såg lite knasigt ut :P Du är så fin på alla bilder, alltid så rosig :)



Härligt med grillat! Å den där Jonas blev ju superbra hemma hos dig! Jag kommer nog att köpa en likadan, gillar ideén med smarta förvaringar där man slipper se allt. Kommer passa fint i vårt sovrum till min dator, vill inte se den när jag ska sova, då vill jag ha lugn och ro :)



Oj vad långt det blev, tack för Ikea trippen och ditt trevliga sällskap! Hoppas du hade en toppenfin födelsedag, tänkte på dig :) Kramar



PS. Jag tycker vi ska fira våra födelsedagar på nåt sätt tillsammans här längre framöver! Eller hur!? ;) Kanske lite vin och god mat tex :D

2011-04-25 @ 23:35:31
URL: http://fiirpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0