Vårkänslor!

Det var inte värmen som bringade fram den härliga känslan idag. Inte heller solen eller den obefintliga snön på marken. Nej det var en specifik låt som spelades när jag var ute och sprang :)
Minnet av när jag hörde denna låt för första gången..

Det var en varm vårdag i slutet av maj när jag gick i 8-9an,
hade cyklat in till stan på en söndag eftermiddag i brist på annat, gått på dåvarande Domus och skivavdelningen.

Hittade en cd-skiva jag föll för, den verkade iaf bra. Så när jag kom hem, satt jag på skivan, hade nystädat rum och ytterdörren på vid gavel och den friska vårluften strömmade in och solen som lös på där jag satt på en stol i ett par grönaktiga pösbyxor och en vit skjorta. Då var det vår och jag mådde gott.

Och denna låt fick mig att minnas det idag när jag var ute och sprang.
Nu är det vår och jag mår så gott!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0