Knock KNock

- Vem där??

I måndags vaknade jag och var oerhört trött, yr och tung i huvvet. Tänkte att det kanske var för att jag skottat tak hela helgen. Nope! Var inte sugen på frukost och jättetrött, inte ens musik hjälpte. Men jag for till jobbet och det gick segt. Sa till chefen att jag var lite off, men att jag försöker. Men mot e.m så gav jag upp efter haft lite nonchiga samtal med kunder, iaf i känslan. Fick en lagom rolig medressenär hem på cykeln - dånande huvudvärk i varje gupp!!

För att göra kort gott.. Jag sov i princip till igår e.m.

Så nää..Jag öppnade inte upp dörren för en förkylning. Men den stod och vänta på en chans. Tyvärr, inte denna gång!


(google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0