Oväntat besök!

När jag var hemma i byn och skulle äta frukost på lörmorron, så kollade jag ut genom fönstret i samma veva som jag just skulle sätta mig.
"Mamma!? Kom! Jag har nåt du vill fota"
Mamma som satt i telefonen sa lite upptaget "Va är det?"
"Eeh det sitter nån typ av hök här",
jag hann inte säga mer än det lät klick och jag ser en mamma komma hukandes förbi och säger flera gånger "Rör dig int, Stå still"

Tadaa..denna bild fotade mamma,som jag i min tur fotade av från hennes dator!




Kommentarer
Postat av: Johanna!

Ojdå! Det var det värsta! Aldrig har jag sett någon sån där fågel utanför vårt fönster. Skickligt att lyckas fånga den! Kom gärna förbi nästa gång du e hemma!

2011-02-03 @ 05:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0