Tvättade pengar!

Japp, jag har bokstavligt tvättat pengar idag, fast inte me flit.

Jackan var lite smutsig och fick lite mer därtill eftersom jag gossat med stegen. Så jag bad mor tvätta den innan jag for hem igen. Jag tömde alla fickor som brukligt och in i maskinen.
Så när jag skulle fara, så tänkte jag ta fram börsen och sätta den i min gamla vinterjacka, men börsen låg inte i väskan bland alla sakerna ja tömt.
Tittade fundersamt på mamma och sa, säg inte att jag glömde börsen i jackan! Hon sa att jag hade ju tömt alla fickorna.

Jo tjenna.. Jag hade tömt alla fickor UTOM fickan med börsen i :-o
Jag brast i skratt. Jag hade glömt min börs och den hade fått en tur i tvättmaskinen.
Tur att majoritet av korten är av plast och att jag har en hårtork hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0