Hjälp mig välja!

Har verkligen ingen aning om vilken klänning jag vill ha på fre :s
För kort, för tight, för pösig, fel material, för vardaglig, går inte ihop me skorna..ja ni förstår! Fast de kan ju bara vara min kräsna mening, så vilken av dessa tror ni??
Jag är ändå inne på bild nr4, glansigt tyg, bra passform och mörklila, eller den cerisa eller den nya.

Kom ihåg..GLAMOUR!!

   

Om inte annat får ja ta en till runda på stan imorrn. Den som är i grå/guld/jordton(sista) köpte jag idag och gillar den..men..sömmen baktill från blixtlåset över rumpen, veckar sig och inte för att det syns egentligen, men ändå. Hmmm.. Tur att jag inte ska på Nobelmiddag ;)

   

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Jag tycker du passar väldigt bra i klänning 2 och 3. Gillar dem skarpt. Alltså den vit/svarta och den vita m svarta stenar.

2011-01-11 @ 21:29:37
Postat av: Betty

jag tycker två eller tre helt klart! =)

2011-01-11 @ 21:52:41
URL: http://julmusten.blogg.se/
Postat av: mamma

Din sv/v av dom du visar...du ska känna dig bekväm likväl som du ska se bekväm ut./ mor

Du visade inte din blå siden..

2011-01-12 @ 06:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0