Första dagen!

Jag har alltid vara i tid och idag var andra gången i mitt liv, som jag insåg att jag behöver nog inte vara ute i sååå pass god tid :-o (Första gången jag insåg det var i 7an)
Menar..jag var före chefen. Haha :)

Iaf så var det en väldigt intressant och lärorik dag. Sen att läget, lokalen och utsikten är grym, de gör ju saken.. bara bättre :D Sen hur det kommer gå är en annan 5a. Men det får tiden utvisa.
Chefen bjöd på lunch idag. Vi hade även fått en liten fin blomma på vårat skrivbord. Gillas!

Och just ja..nu när vi ska till Sthlm på tors, så förutom arbete kommer själva kick-offen vara i värsta blingbling glamour-stil och man kan inte vara för uppklädd!!!
Killarna får låna? smokings och vi tjejer kommer bli sminkade och få håret fixat,vill jag minnas. Yey :D
Ingen bomullsklänning här inte ;)

  
   


Kommentarer
Postat av: morlena

Stort Grattis..välförtjänt./ mor

2011-01-10 @ 18:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0