Kick-off me jobbet!

Hur har då första veckan gått? Ett ord: Underbart!
Första tre dagarna har vi haft utb., i tors åkte vi ju till Sthlm och hade lite samtal me storcheferna där samt lite medlyssning. I fre hade vi hela dagen nåt slags seminarium, bowling på det för att avsluta me finfin fest med en 3rätters-middag och utdelning av priser för bla årets bästa säljare :)
Ska bli roligt på mån, för då ska jag förhp. ringa mitt första samtal. Måste bara fixa mina stödord på ett snyggare och lätthanterligt sätt först. Med det fixat och tungan rätt i mun - Då kör ja!!!

Känner verkligen att detta är ett arbete som passar mig och att jag verkligen kommer växa både som person och affärsmässigt. Redan nu har jag börjat tänka på en hel del om mig själv, vad jag vill uppnå och hur jag vill bli en bättre variant av mig själv. Och av allt jag hört och sett, så är chansen stor att jag äntligen kan nå mina mål. Det första är såklart att bli fast anställd och bara jag får papper på det, så kommer nästa delmål. Längtar! Och med hjälp av den längtan och min vilja, så är dom tillsammans en oerhörd stark dragkraft.

Festen var löjligt rolig. Det var generöst av skratt som på några bringade tårar och massa dans!!!. Själv fick jag både en och två pussar på min kind, en puss på handen av en som inte kände igen mig me sminket o håret. De var gulligt :)
Och alla var så fina, tjejerna i sina klänningar och lockiga frisyrer och killarna i sina smokings och flugor.
Fick dessutom en del komplimanger av både killar som tjejer och desutom av främlingar på hotellet. Snacka vilken boost för egot. Yey :D
Jo just ja.. En i gänget fotade lite finare bilder. Vänta så kommer de dyka upp nån dag!? :)
    
    

   
   

  
   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0