Nu är de helg för mig!

Det känns något skumt :-o
Jag är ju van att jobba både lör o söndagar, men inte längre. Jag är ledig och kan göra i princip vad jag vill utan att behöva tänka på att få mig x antal timmar me sömn för jag ska upp och jobba dagen efter.
Men det kommer ändå bli relativt tidigt sänggåendes ikväll. Har varit mkt i veckan. All information ska bearbetas och jag ska varva ned. Det kändes nyss som tis och nu helt plötsligt är de fre. Det går iaf bra för mig men jag har ännu inte sålt nåt, men förhp. snart :)

Och så har jag ersatt tv-tittandet om kvällarna, för det har bara varit crap som visats, med ett batteridrivet ljus. Det ger samma härlig sken som ett riktigt och fladdrar som ett. Så skulle jag somna av harmonin som ljuset ger, då är de värsta som kan hända att batteriet tar slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0