Tackar för luckan!

Såhär är det.. jag har haft min fina S.E i snart 3år och jag är sååå nöjd med den. Jag behöver inte en ny mob men visst skulle det vara roligt med en ny men eftersom jag är kräsen och inte vet vad jag vill ha, så får det vara.
Jag stör mig inte alls som alla runtom mig ;)

Men idag så åkte den av en slump SMACK rakt ner i backen med delar som flög som i slowmotion förutom luckan, den försvann snabbt. Jag hann inte leta så länge efter den heller innan en bil kom och parkerade just i den p-ruta där jag tappat den :/
Men den höll bortsett från nån skråma som gick att fixa.

Och det bästa av allt, så fick jag en ny lucka av en mycket vänlig själ :D Underbart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0