Hårtborttagning under armarna!

Mitt största komplex genom tiderna- BORTA!!

När jag var yngre så var det mina fötter, dom var såå långa till min långa späda kropp.
Menar, strl 40 när jag gick i 6an :-o Men några år senare och lite propotioner o träning löste det!
Sen blev det pga av en dum kommentar av en kille att jag hade musche. Tack! Men den ska jag oxå fixa väck ;)

Men sen jag kom i tonåren och fram till i somras har jag avskytt min behåring under armarna VÄRRE än pesten!
Det har verkligen varit ett stort stort komplex för mig. Det visa sig att de inte bara var mörk behåring utan även mörk pigmentering som orsakat mitt lidande. Men så efter jag vart på klassfest i somras fick jag nog. Samma vecka jag var tillbaka i Lule hade jag fixat tid för åtgärdning. Något jag redan haft planer på när jag bodde i Hudik.

Och skillnaden är stor. Idag har jag ännu lite småttsmått kvar och har en till behandling om 2v. Men idag räcker de att raka sig med rakapparaten så är det babyslätt och fint. Aldrig varit med om det :D
Det har varit värt varenda öre, eller snarare varenda tusenlapp(ar)!!

FÖRE 28juli-10 & EFTER 19feb-11
 

Kommentarer
Postat av: Elin

fint :)

2011-03-19 @ 08:38:24
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0