Nu spritter det i mig!

Idag kände jag ett enormt sug att fara och träna :D
Tror kroppen är frisk nu efter ha vart förkyld i 1v. Tappade ju rösten när vi hade A.W med jobbet och den kom tillbaka med en jobbig hosta som hållt mig vaken om nätterna.. tills igår, då blev ja less!

"Hej vårdcentralen. Jag har hosta och får inte sova om nätterna. Jag vill ha cocillana!"

Gissa om jag sov gott nu natten som var bortsett från lite ont i halsen.
Hade tänkt fara på antingen gymmet eller en springtur idag efter jobbet men kände att jag tar en dag till med vila. Så kanske imorrn eller i slutet av veckan. Eller så en rivstart på måndag med ny vecka och nya krafttag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0